Wazzup

Kungen av OS 2010
Hallå elle! Nu har jag med börjat blogga.. och jag kan nästan lova att jag kommer inte uppdatera särskilt regelbundet. Här kommer jag skriva om saker som intresserar mig, det vill säga Handboll hockey brudar musik å alkohol..

Som dom flesta nog redan vet så börjar ju vinter OS i Vancouver på onsdag kl 01.30 för det är bara hockeyn som räknas som "OS" skidkytte,längdskidor,curling,skridskor och såvidare ligger i samma kategori som innebandy lägga alla dem "sporterna" i enn mapp med namn HOBBY!!

Men jag tvivlar på att vi lyckas vinna nått hockey guld i år, Årets uttagning är inte den bästa när BÅG (Bengt åke gustavsson) tar med killar som

PETER FORSBERG
- Foppa har inte varit 100% sen förra os för 4 år sedan. I år har han spelat 12!!! matcher.

Fredrik modin!- En kille som inte har vatt bra på 10 år + att han hat varit långtidsskadad under året och kommer mest troligt förstöra mer än tillföra något till tre kronor.

Och Nummer 1 i dåliga uttagningar (Trummvirvel)

STEFAN (FISKEN) LIV- Jag ber till hockeygudarna att lunkan och monstret inte skadar sig under turneringen för om vi tvingas sätta in fisken i målet är vi totalkörda.

Spelare som borde ersätta noobsen!

Peter forsberg- Johan Franzen

Fredrik Modin- Mikael Samuelsson

Fisken-VEM FAN SOM HELLST!!! min morsa är bättre än stefan sväng vänster i rondellen LIV


PEACE OUT SUCKERZZZ!

Kommentarer
Postat av: johanna (lil'sis)

go to hell, liv is tha shiiet! :D

2010-02-16 @ 21:56:41
URL: http://heltenkeltjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0