Trött som en gnu... och lite pissed off!

Jag ska inleda med att be om ursäkt för mitt påhopp på Fredrik Modin det var oprovocerat och han överbevisade mig rejält idag.. Foppa va ok me. Och fisken gjorde vad han är bäst på.  Öppna båsdörren:D


4-2 mot vitryssland är INTE OKEJ men de är bra att vi spelar kasst nu och inte sen.

Och sen til pissed off biten...

För första gången sen jag började spela i min nya klubb var jag petad i en a-lags match. Eftersom jag har varit sjuk i 2 veckor kan jag förstå petningen men om man har som mål att vinna alla matcher borde man ta med det bästa laget till alla matcher.  Inte för att skryta men jag är den bästa linjespelaren i vårt lag och jag är en av de bästa försvarsspelarna också!  Ville bara säga det:P


PEACE OUT SUCKERZZ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0