Hata Skolan!!!

Så nu har jag fått det bekräftat skolan förstör mitt liv!!!

Tack vare att jag så illa tvunget måste gå till skolan får jag inte sitta uppe och titta på Sveriges första match i os:S Om det finns någon som hells rättvisa här i världen borde faktiskt skolan vara stängd dan efter hockey... Men neeeej neeej nej inte en chans klockan 8.20 ska man infinna sig.. det är som en jävla diktatur. Och det värsta är att det är inte ens riktig skola imorgon. vi har estetisk verksamhet första lektionen. Bild måste va det onödigaste ämnet av alla. jag menar hur kan man sätta betyg på nått som någon gör med sin egen kreativitet..- Fan va fult du målar. IG!!! jävla mysmongo:P ville bara säga det



PEACE OUT SUCKERZZ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0